رفتن به محتوای اصلی

نامگذاری روز شهرها یک اتفاق مهم و اساسی است

مطلب بدون عنوان 2653
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به نامگذاری روزها برای هر شهر گفت: این نامگذاری ها می تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهرها موثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش شهرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ، اکبر ایازی در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا باید از زحمات تمام مجموعه های شهرداری قم و به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به منظور برگزاری این نشست قدردانی کنم.

وی افزود: در این همایش باید بتوانیم از تجربیات و نظرات هم استفاده کنیم چرا که این امر موجب پیشرفت روز افزون ما خواهد شد و امیدواریم به این دستاورد مهم در شهر مقدس قم دست یابیم.

ایازی با اشاره به روز قم گفت: نامگذاری روز شهرها یک اتفاق مهم و اساسی است و در شهر مقدس قم نیز سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم به نام روز قم نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: این نامگذاری ها می تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهرها موثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به تجربه موفق در شهرداری شهرکرد در حوزه فرهنگی گفت: شهر خوب را شهروند خود می سازد و مهمترین اتفاقی که در سازمان رخ می دهد این است که مجموعه شهروندان را با مدیران شهرداری پیوند دهیم.

ایازی گفت: ما در شهرکرد، شهر را به 14 محله تقسیم کردیم و افراد تاثیرگذار را انتخاب و هر موضوعی که در نقاط مختلف شهر رقم می خورد، به کمک این عزیزان برطرف می کنیم.


https://www.qom.ir/DKPY9